Успешните предприемачи разбират важносста на нетуъркинга и са готови да отделят необходимото време за развиване на ползотворни връзки

Айвън Майснер

„Не мога да участвам в нетуъркинг, ако не съм отворен човек“.
„Има много техники, които могат да направят процеса много по-лесен. Например, ако бъдете координатор посетители за събитие в регионална бизнес мрежа може да откриете чудесен начин да се включите, без да се чувствате не на мястото си.

Когато имате гости вкъщи или в офиса, вие ги ангажирате и ги карате да се чувстват комфортно. Това, което не правите, е да останете сами и изолирани. Бидейки координатор посетители на местно събитие, вие ефективно се превръщате в домакин. Опитайте! Ще ви бъде много по-лесно да се срещнете и да говорите с нови хора.

„Бизнесът по препоръки от човек на човек е старомоден.“
В днешно време, повечето хора правят бизнес в голям мащаб, сред по-голяма база от потребители и географска ширина. Личните връзки и доверието, до което те водят, са на изчезване. Ето защо система за препоръки сред група от професионалисти, които си вярват взаимно, е толкова важно да съществува. Ето защо и нетуъркингът е едновременно начин на миналото, но и на бъдещето. Защото е ефективна стратегия с дългосрочни ползи.

„Нетуъркингът не е точна наука. Възвръщаемостта на инвестицията не може да бъде измерена“.
Веднъж предложих на декана на голям университет да добави курсове по нетуъркинг в програмата. Неговият отговор беше, че професорите никога няма да преподават такъв материал в университета, защото е мека наука. Но, защо бизнес училищата не преподават този материал? Аз мисля, че е основно защото се състоят от преподаватели, които никога не са имали свой бизнес. Почти всичко, което те са научили, са го научили от консултации и книги.

Училищата с визия, поглед напред и умението да бъдат гъвкави в своята програма, ще бъдат сред основните лидери в образованието и обучението, понеже ще разбират истински нуждите на бизнеса днес.“