В продължение на 35 години BNI установява стандарти, гарантиращи успеха в най-голямата организация за бизнес чрез препоръки в света. В основата на успеха стоят три основни стълба – конкретни седмични представяния, лични срещи и покани на посетители. 

Динамичните професионалисти, каквито са BNI бизнес лидерите, търсят начини да развиват бизнеса си. Един от изпитаните инструменти за повече бизнес чрез BNI са редовните покани на посетители. 

Днес ви даваме няколко прости и ценни съвета как да отправяте покани за посещение на BNI среща, на които не може да бъде отказано.

  1. Количеството има значение – канете всеки клиент, с когото се срещате, всеки нов човек, с когото се запознавате:
    „Бил ли си на BNI среща?“, „Ти как си търсиш клиенти?“, „Искаш ли да си размениш контактите с 30/40/50+ собственици на бизнес?“
     
  2. Изтъквайте ползата от посещението:
    „Аз членувам от 1/2/3 години и работи за нас.“ 
    „Там ще бъдат само хора, които вземат решения за техните бизнеси.“
     
  3. Правете нетуъркинг 24/7 – на бизнес събития и коктейли, в училището на децата, събирания с приятели и семейство, в магазина, фитнеса, на почивка.
     
  4. Използвайте всяка възможност: някой ви предлага да си купите неговия продукт – предложете му да го презентира пред 30/40/50 представители на бизнеса. Не забравяйте да използвате контактите си от социалните мрежи.
     
  5. Проявявайте разумно постоянство –ако ви откажат посещение с основателна причина, сложете си напомняне и след седмица – две отправете повторна покана. След втория отказ, обърнете се към някой по-мотивиран и любопитен свой познат.

А ето и няколко истории, които доказват, че активното канене на посетители работи (включително и за вас):

„Поканих на седмична среща своя позната, кредитен консултант. Макар че ме познава от 10 години, едва след BNI срещата тя ми възложи ремонта на новото си жилище, а в рамките а следващите 7 месеца ми изпрати още 3 препоръки.“

Стефан Сивев, BNI Капитал


„След вдъхновяваща седмична среща, споделих в пост във Facebook за позитивизма, с който ме зарежда BNI. След този пост с мен се свърза моя стара позната, с която преди 20 г. участвахме в танцов състав. Нейният съпруг, собственик на счетоводна компания, посети среща на нашето дружество, хареса срещата и пожела да се присъедини към някое новосъздаващо се дружество (тъй като при нас областта му е заета).“ 

Пейя Стойнова, BNI Pro