От Робърт Скроб чрез ivanmisner.com

Клиентските истории са най-мощният инструмент, с който разполагате да укрепите отношенията си с потенциални, нови и дългогодишни клиенти.
Вашите клиенти искат да чуват за хора като тях самите. Искат да чуват истории на трудности и преодоляването им, истории за някога малките, които побеждават по-мощни съперници. Ще привличате и задържате клиенти толкова добре, колкото добре разказвате и споделяте тези истории.
Препоръчвам ви няколко въпроса, с които да започнете:
- Разкажи ми за себе си. Как започна да правиш това, което правиш?
- Как научи за … (довършете изречението с вашия продукт/услуга)?
- Какво си помисли, когато разбра за …. (вашия продукт/услуга) за пръв път?
- Как започна да използваш ….. (вашия продукт/услуга)?
- Как се промени животът ти, след като използваш …. (вашия продукт/услуга)?
- Какво бихте посъсветвали някого, който сега е разбрал за …. (вашия продукт/услуга) и се колебае дали да го изпробва/да се включи?
Ще имате най-добрите истории, ако задавате тези въпроси в личен разговор.
След като сте готови с клиентските истории, можете да ги използвате в презентации, бюлетини, книги, имейли, така че да конвертирате повече от потенциалните клиенти в реални.
Робърт Скроб е #1 експерт по задържане на клиенти, с когото BNI си партнира. Още полезни съвети от него можете да откриете в книгата му Retention Point.