„Ако искате да получите препоръки, не забравяйте да обучите своите търговски сили и да им предоставите материали, които ще са им необходими, за да намерят други, които ви търсят въз основа на вашите ключови думи“
Споделяме с вас статията, в която Айвън Майснер говори за начините, благодарение на които можем да си спечелим повече препоръки:
„Когато посещавате нетуъркинг групи, не забравяйте, че усилията ви не трябва да бъдат съсредоточени върху сключване на сделка. Ако искате да получите бизнес от колегите във вашата нетуъркинг група, научете тези хора кои са спецификите на вашия бизнес и какво да търсят те, за да ви насочат ефективно. Ето някои тайни за получаване на препоръки, които да вземете предвид при обучението на вашето дружество:
- Обучете вашите търговски сили.
Единственият начин хората да ви дават препоръки е да знаят много за вашия бизнес и за вас. Начинът, по който те правят представяния за вас, може да повлияе съществено на резултатите ви при генериране на препоръки от други членове на групата.
- Не обобщавайте.
Чувал съм стотици хиляди представяния в бизнес мрежи през моите 35 години на ръководство на тази организация. Много хора, когато очертават какъв тип препоръка търсят, използват думите „всеки“ , „някой“, “всички“. Не го препоръчвам. Важно е също така да запомните, че ако сте в група, която се събира седмично, презентацията ви трябва да се фокусира върху нещо различно всеки път, за да продължите образователния процес.
- Донесете помощни материали.
Подгответе си нещо визуално, за да могат членовете да го видят, или да го вземат със себе си. По този начин, шансовете ви да останете в съзнанието им дълго след срещата на деня са големи. Брошура за продажба на продукт или бюлетин от вашата компания са добри избори, които да донесете с вас. Можете също да представите мостри на артикул, който продавате.
- Разделете бизнеса си на съставни части.
Когато се представяте, разбийте бизнеса си на съставни части. Всяка седмица се фокусирайте само върху един аспект от вашия бизнес. Разбийте бизнеса си на много малки парчета. Какви са думите, които другите ще използват като думи за търсене на вашата област? Може да се изкушите да използване широк подход за изброяване на всички области, които вашият бизнес обхваща. Вместо това, замислете се, че вашите колеги ще научат повече за вас, ако на всяка среща обяснявате един аспект от вашия бизнес.“