Виолета Мачева – Райколеску вече над 13 години е собственик на Меджик Аутдор – студио за дигитален широкоформатен печат, дизайн и реклама, позиционирано в София. Най-голяма им сила е производството на голям формат външна реклама като предпазни мрежи за сгради, мегаборди и билборди, облепване на фасади на сгради с фолио и брандиране на всички типове търговски обекти. Екипът на компанията е от 15 мотивирани служители.  Виолета става член на BNI Pro през февруари 2020 г., след почти две години майчинство, през които ръководи фирмата си дистанционно.

„Бях поканена в BNI Pro от Галя Менова от Хюманконсултинг, с която се запознахме на благотворително събитие. Изключително много харесах атмосферата, мотивираността и професионализма на моите колеги от BNI Pro. Почувствах се на мястото си. Присъединих се към BNI с вярата за нови бизнес хоризонти и възможности, без никакви притеснения, защото в нашето дружество има още един много уважаван от мен човек, с който сме завършили Американския университет в България – Деян Василев от „Моите Пари“.

Веднага се включих с много амбиция в целите и ценностите на BNI, защото аз напълно споделям вярването, че колкото повече даваш и правиш добро, толкова повече възможности се отварят и пред самия теб.

На 13 март, когато в България беше обявено извънредно положение и карантина, аз бях посетила само 3 срещи на живо на моето дружество, но вече имах представа кой с какво се занимава и на кого с какво мога да бъда полезна. За съжаление на 13 март не само вече не можехме да се виждаме на живо, но и за мен бизнеса спря напълно. Моите основни клиенти са вериги от магазини в големите търговски центрове тип молове, които бяха затворени повече от 2 месеца. В началото се чудех какво ще правя и имаше нотка на отчаяние и притеснение най-вече заради екипа ми, който е граден 13 години и с който не мога да се разделя по никакви причини.

Със старта на карантината, комуникацията в BNI Pro стана дори по-интензивна. Търсехме се, правехме онлайн срещи между различни членове с цел да разберем кой с какво може да бъде полезен на другия и да го подкрепи. Вместо да губя надежда, че бизнесът ми е в затруднено положение, благодарение на BNI и моите колеги в BNI Pro аз видях възможност в невъзможността. Мотивирана и заредена от седмичните онлайн срещи, обученията, срещите с други дружества и националните срещи, аз започнах постепенно да осъществявам дълго отлагани проекти. Направих дома си мини офис благодарение на техника закупена от Васил Николов от „Тонер Стрийм“ и Милен Георгиев от „UNIT IT Solutions”. На първо място благодарение на препоръки дадени ми от Галя Менова успях да подобря уеб сайта си www.magic-outdoor.com, а благодарение на един от европроектите, в които Галя ме включи, започнах дълго отлагания си проект под името Magic Indoor – изграждането на уеб сайт и онлайн магазин за продажба на произведени от нашата печатница декорации за дома и офиса – фототапети, картини от канаваца, стикери за стени. Именно поради тази причина реших да се включа и в „30 дневния маратон – първи стъпки в онлайн бизнеса“, на който Спартак Василев от BNI Pro и екипа на Юли Тонкин ме покани. Благодарение на този маратон аз сложих началото и на моя нов бранд Magic Indoor и www.facebook.com/magicindoor. Една от моите услуги – създаване на картина за стена от снимка, доби изключителна популярност в нашето дружество, благодарение на две прекрасни дами – Борислава Костова и Мая Тунева от „Територия здраве“, които ми дадоха много добри препоръки и оцениха работата ми пред всички в дружеството.

Заредена с много положителна енергия от всички срещи с моите колеги в BNI, аз успях и да създам един изключително успешен продукт – защитна прозрачна преграда в таксита, която разделя и предпазва, както шофьора, така и пътника от заразяване – https://driverbubble.com/, която се продава в САЩ, Австралия, Гърция, Швеция, Германия, Австрия, Франция, Холандия и Обединеното кралство вече в над 10 000 броя, благодарение на партньорството ми с международната таксиметрова компания Taxi Butler. В създаването на правните си отношения с този партньор използвах услугите на адвокатска кантора „Велинов и партньори“ в лицето на Светослав Герджиков от BNI Pro.

В Меджик Аутдор създадохме и други продукти свързани с предпазване от заразяване с COVID-19 – шлемове, които дарихме на много болници, предпазни прегради за каси, за които получих препоръка от Николета Шаламанова от Insta Broker (BNI Pro) и направих успешни сделки със салони за красота и фитнеси. Успях да помогна и на Виктория Алексиева от „Cake box” (BNI Partners) с предпазна преграда за каса и шлемове. С Милена Младенова от BNI Partners (печатница Европринт“) и Николета Балджиева от „Мегаборд България“ (BNI Успех) вече също работим заедно. С Деян Ангелов от “Star – BG” (BNI Доверие) също започнахме да си партнираме, а с Фифика Георгиева (BNI Partners) от „Светулката“ и Илияна Мавродиев от BNI Лидер, работим много успешно двупосочно. Имам донесен бизнес и сделка и от Ивайло Атанасов от ASG (BNI Partners).

Бих искала да благодаря и на Юлиан Ефтимов от „3 Con”, който ми се довери да брандираме Парк Център в София. Отдавна исках да работя с този клиент. Благодаря и на Пея Стойнова, нашия президент, която ми гласува доверие да стана Branding Coordinator и ме свърза с Гена Събева, с която се надявам да продължим проекта по построяване на производствена база, който стопирахме за малко по време на кризата.

Мога да завърша с думите, че BNI ми даде крила и възможност да се срещам с професионалисти в много различни области, с които да обменяме препоръки и растем заедно. Много добър инструмент за този растеж са личните срещи, на които аз наблягам. В отминалите трудни месеци, BNI успя да ми даде сила и да помогне на бизнеса ми да порасне и да се развие по време на криза. BNI ми даде възможност за обучения, които допринасят за развитието на моята личност. Онлайн срещите на BNI с други дружества от България и чужбина са много добра възможност за представяне на бизнеса на по-широка аудитория от хора. Вярвам, че ще продължавам да давам най-доброто от себе си мотивирана от BNI и в бъдеще!”

Author