След като вече планирахте датата на вашето разширено представяне (вж. темата от предишния брой), е важно да го направите блестящо. Тази структура доказано работи във и извън BNI:

Начало (1 – 2 мин.)

  • Вашата история.
  • Включете кратка информация за вашата компания.
  • Включете уникални характеристики и ползи от продуктите или услугите си.

Основна част (6 мин.)

  • Разкажете история на клиент, чийто проблем сте решили и как сте го направили. Още по-добре: поканете клиента да присъства и да сподели опита си от работата с вас.
  • Посочете вратите, които искате да отворите и хората/компаниите, които търсите, за да работите с тях.
  • Три типа препоръки, които търсите и защо.
  • Репликите/знаците, за които останалите бизнес лидери да се ослушват, и които показват, че някой има нужда от вашите услуги.
  • Споделете как останалите биха могли да започнат разговор за вас, когато се намират в подходяща ситуация да ви препоръчат или проактивно са създали такава.

Завършете с (2 мин.)

  • Призив за действие.
  • Не продавайте на слушателите, продавайте чрез тях.
  • Завършете с покана към аудиторията да разговарят с вас след презентацията и да си уговорят с вас лична среща. Не ги пращайте да разгледат сайта ви. Те най-вероятно вече са го направили или ще го направят и без да го кажете.

Author