Вече повече от 35 години BNI помага на хора и бизнеси да израстват, използвайки методите на маркетинга чрез препоръки и предоставяйки на своите членове 5 чудесни предимства, осигуряващи изключителни възможности за растеж.
Предимство №1: Голям маркетингов екип. Колко души имате в екипа си за маркетинг и продажби? Обичайният отговор е от 1 до 5, но в действителност в повечето случай е 0. BNI предоставя възможност за сътрудничество с доверен маркетингов екип, съставен от 30,40,50+ бизнес собственици, които са обучени да дават препоръки, продават по-добре от вашите клиенти, споделят контактите си с вас и генерират препоръки за бизнеса ви напълно безвъзмездно.
Предимство №2: Изключителни права и конкурентно предимство. Конкуренцията е навсякъде около нас. Тя може да бъде стимул за развитие, може да е и причина бизнеса да бъде изместен от конкурентите си. В BNI дружествата бизнесите имат ексклузивни права върху своята бизнес област и държат конкуренцията настрана. Целият поток от препоръки се насочва само към една компания от съответната сфера.
Предимство №3: Ритмичен източник на нов бизнес. Докато повечето собственици на бизнес не знаят откъде ще дойде следващият им клиент, членовете на BNI получават непрекъснат поток от нови клиенти по препоръка всяка седмица от своите колеги и/или посетителите на срещите. През 2020 г. BNI бизнес лидерите са си разменили над 13 000 препоръки, реализирали се в сделки за 13+ млн. лв.
Предимство №4: Учене и личностно развитие. Една от основните ценности в BNI e ученето през целия живот. Докато повечето собственици на бизнес са твърде заети да посещават семинари и обучения, ученето и личностното развитие са важна част от системата на BNI. Ние предоставяме на нашите членове професионални локални и глобални обучения, както и достъп до международни конференции с ексклузивно съдържание от световноизвестни лектори и говорители.
Предимство №5: Дългосрочни бизнес отношения. Маркетинговата програма на BNI е изградена изцяло на принципа „Givers Gain®” (Даващите печелят®). BNI помага на своите членове да развиват бизнеса си чрез структурирана, позитивна и професионална програма за бизнес чрез препоръки, като ги насърчава да развиват значими и дългосрочни бизнес отношения, основани на доверие и общи ценности.