От 24 юли влезе в сила най-новото обновление в BNI Connect, свързано с регистрациите на посетители.
Менюто е с изцяло нов облик. За да регистрирате посетител през десктоп версията на BNI Connect, от начална страница изберете Operations – Chapter, след което влезте в новото меню Портал за посетители:

Изгледът за членовете на Лидерския екип позволява вход в 3 подменюта:
- Добавяне на регистрация
- Регистрации на посетители
- Отбелязване на присъствие
За останалите членове се визуализира само първото меню за Добавяне на регистрация.

Новият общ изглед за въвеждане на посетители е изцяло преведен на български, по-модерен и позволява поглед върху всички полета с информация едновременно:

Първото нещо, което е необходимо да отбележите, е дали регистрирате посетител или себе си като гост на среща на друго дружество:

Следва въвеждане на данните на посетителя. Задължителните полета се запазват същите, както досега:
- Име и фамилия
- Имейл
- Телефон
- Бизнес област (Категория) – избира се от падащото меню в дясно на екрана.
Основната разлика между традиционното меню за посетители и новия Портал се състои в разграничаването на трите типа посетители в дружеството:

- Посетител: Лице, което е потенциален нов член на дружеството. Само този тип посетители ще бъдат отразявани в PALMS отчета.
- Гост: Лице, което не може да стане член на дружеството, например настоящ член на друго дружество.
- Заместник: Лице, което представлява титулярен член на дружеството в негово отсъствие.
След попълване на задължителните полета и отбелязване на вида посетител, завършете регистрацията си от бутон „Запазване на регистрацията“, или анулирайте записа от „Анулиране на заявката“:


В мобилната апликация изборът между трите вида посетители следва да бъде направен в последната стъпка от регистрацията: