Даването на препоръки и каненето на посетители са изпитани инструменти за изграждане на надеждност в дружеството. В следващата статия споделяме 5 лесни начина, по които да привличате препоръки и посетители към вас:

  1. Водене на записки по време на седмичните срещи. Кой може да запомни 20, 30 или 40 поискани препоръки от бизнес лидери с различна сфера на дейност в рамките на 90 минути? Дори и най-опитните нетуъркъри не успяват и затова си водят записки, които впоследствие използват, когато търсят най-подходящите и горещи препоръки за техните колеги от дружеството.

Офис на Нов Дом 1, гр. Варна.

2. Символите на BNI.  Ако сте собственик на магазин, офис, завод, печатница или др., поставете отпред логото на BNI или пък брошура на вашето дружество, така че да предизвиква интерес. Ще останете изненади колко често ще чувате въпросите: „Какво е това лого?“, “Какво е BNI?” и т.н. По този начин вие „посявате семенцето“ на любопитството у вашите клиенти, колеги и бизнес партньори, което обикновено води до създаване на нови контакти и препоръки.


3. Имейл подпис. Вашият имейл подпис съдържа най-важната информация за вас и вашия бизнес – телефон, уебсайт, лого. Тези елементи се визуализират всеки път, когато обменяте комуникация. Добавяйки към тях логото „Proud BNI Member/Горд член на BNI” или сайта www.bni.bg, вие допринасяте за видимостта на вашето дружество, а от тук произлизат повече посетители – повече препоръки – повече бизнес.

Имейл подпис на Николай Устамитев, BNI Партньори.

Логото можете да изтеглите от тук.


4. Покана за бизнес среща. Начинът, по който отправяте покана за посещение на бизнес среща на BNI със сигурност прави впечатление на посетителите, затова е добре да се подготвите предварително с поканата така, както го правите за вашето седмичното представяне.


5. BNI е ангажимент. Участието в BNI не е задължително. То е личен избор и ангажимент, провокиран от желанието за растеж и развитие в позитивна и подкрепяща бизнес среда от успешни лидери и утвърдени професионалисти с позитивна нагласа. Тогава защо да не накараме цялата ни мрежа от контакти да разбере какъв ангажимент сме поели? Защо по време на всяка седмична среща на нашето дружество да не сложим на имейла или гласовата си поща: Благодаря Ви, че ми се обадихте/писахте. Няма да съм на разположение до 10:00 ч., на BNI среща съм, ще се постарая да Ви отговоря при първа възможност.“ Бъдете сигурни, че въпросите към вас относно срещите на BNI няма да закъснеят, а с това и възможностите за повече нетуъркинг, посетители и препоръки.

Author

Напиши коментар