Трудно ли ви е да получите препоръки от членовете на вашето дружество? Провеждате редовно лични срещи, давате препоръки на останалите, но все още не получавате такива? За да получавате повече препоръки, необходимо е първо да обучите мрежата си от контакти. Ето как:

  1. Конкретното е прекрасно.

Колкото по-конкретно описвате характеристиките на най-добрият ви клиент, продуктите и услугите ви пред партньорите ви за препоръки, толкова по-голяма е вероятността не просто да сключите единична сделка, а да създадете дълготрайни бизнес отношения.

  • На малки хапки.

Разбийте бизнеса си на малки процеси, за да могат партньорите ви по препоръки да добият по-пълна представа за работата ви. Задълбоченото опознаване на работния процес ще даде ясни насоки какви са препоръките, от които се нуждаете.

  •   Идеалната сделка.

Разкажете историята на сделка с ваш клиент, която се е развила по възможно най-добрия начин. Давайки идеалния пример, ще помогнете на контактната си мрежа да ви насочат към доставчици и изпълнители, които пасват по дадения образец.

  • Око да види, ръка да пипне.

Помощни рекламни материали като брошури, каталози, мостри ще осигурят на партньорите ви по препоръки нагледни средства, с които да презентират продукта или услугата ви. Това ще им даде допълнителна увереност, когато споделят с близки и познати подробности за бизнеса ви.

Author

Напиши коментар