Най-голяма сума на благодарност, получена по нейна препоръка: Александра Карпузова, The Fever Lab, BNI Индустрия – 72 974 лв.
Александра Карпузова се занимава с интериорен дизайн вече 7 години, като по-голямата част от кариерата си прекарва в Англия, където работи за големи компании в интериорния бранш. От 2 години практикува професията си в България. Избира да се занимава с интериорен дизайн, тъй като от ранна възраст я привлича изкуството. „Това, без което не мога да си представя моя живот, е естетиката и различната гледна точка, която придава един наистина красив и иновативен дизайн. Интериорният дизайн е начин на живот, а това, което ми доставя най-голямо удоволствие, е доволния клиент“, споделя Александра.
Една от основните цели, които в момента поставя за бизнеса си, е студио The Fever Lab да стъпи на интериорния пазар в хотелиерския бранш. „Аз самата съм правила проекти на хотели от веригите W Hotels, Hyatt Hotels и др., в близкия и среден изток. Една от целите ни за тази година е именно дизайн на хотели“.
Ползите за бизнеса си от участието в BNI Александра определя най-вече като изграждане на видимост, разрастване на мрежата от контакти, получаване на топли препоръки и изграждане на доверие.
Относно подхода, които ѝ помага за това дадените от нея препоръки да се реализират в сделки, Александра споделя:
„Препоръките, които давам, винаги са топли. Това означава човекът от отсрещната страна да очаква обаждането. Стремя се препоръките да бъдат максимално точни и насочени към правилния човек. Аз лично работя с партньори, на които имам доверие и знам, че могат да бъдат изключително полезни и в кризисни ситуации. За мен формулата на успеха при реализирането на сделка след дадена препоръка се крие в подготовката на човекът, на който даваш препоръката. Когато той е информиран за предстоящото обаждане и знае за какво ще го потърсят, той е готов да помогне“.
Най-много поканени посетители: Георги Паунов, Уникални Фото Подаръци, BNI Диамант – 5
Георги Паунов се занимава с персонализиране на подаръци от 15 години. Уникални Фото Подаръци стартира с асортимент от броени продукти, а днес каталога на фирмата включва над 3000 предложения за всякакви поводи. Споделя, че всяка поръчка е различна, което прави работата динамична и забавна.
„Посетителите са като подправките на едно ястие. Те ни държат в тонус, с тяхна помощ избягваме рутината в седмичните срещи. Тяхното положително отношение ни дава стимул за развитие и не на последно място, не знаеш откъде ще изскочи заека и кой от твоите посетители ще започне бизнес с някой от колегите в дружеството.“
Опитът на Георги при каненето на посетители потвърждава, че понякога с по-малко може да се постигне повече. Колкото по-малко детайли дава за това какво се случва на една среща, толкова по-склонни са посетителите да станат рано и да отделят няколко часа за BNI.
„Като изключим временно забавяне на темпото в началото на пандемията, при нас нещата се случват доста добре и бизнеса върви всяка година във възходяща посока. С идея за още развитие имаме нужда от топъл контакт с Еспо Груп (Ориндж център) и О Плюс“, споделя Георги.
Най-много дадени препоръки: Ивайло Гаджемов, Охрана на труда, BNI Лидер – 25
Ивайло Гаджемов се присъединява към екипа на BNI Лидер през октомври 2018 г. От самото си присъединяване той използва активно всички елементи на BNI системата и не случайно поставя своеобразен рекорд, превръщайки се в шесткратен носител на отличието за най-много дадени препоръки за месеца. Повече за бизнеса на Ивайло и добрите практики, които той споделя, прочетете ТУК.