Румен Обрешков е горд член на BNI Партньори и настоящ президент на дружеството. Той представлява счетоводната компания „Андиел Паркър Ръсел“, основана през 1997 г. и част от международна верига за счетоводство и одит „Паркър Ръсел Интернешънъл“.
Това, което отличава компанията от нейните конкуренти на пазара, е фокусът върху клиента и предоставянето на услуга с най-високо качество. Какво споделят някои от дългогодишните клиенти на Андиел, можете да чуете във видеото.
Румен е част от BNI повече от 5 години. Той ясно си спомня объркването сред хората и бизнесите в началото на пандемията. Именно поради свиването на пазара през лятото на 2020-а един от най-големите клиенти на Андиел се изтегля от България. С това фирмата губи около 20% от приходите си. Тогава Румен усеща най-силно подкрепата на BNI общността. Благодарение на получените препоръки, той бързо успява да стабилизира компанията и да компенсира загубата.
„BNI обединява и помага на хората от бизнеса.“
Друг момент от участието си в BNI, който Румен винаги ще си спомня, е първият клиент по препоръка. Той идва 1.5 години след включването му в организацията. Румен отчита това като напълно нормално, с оглед спецификата на неговия бизнес. „Фирмите обикновено търсят нова счетоводна компания по три причини: когато стартират, когато разширяват бизнеса си, или когато не са доволни от услугите, които получават“, шегува се той. Това, което е по-важно в случая е, че почти 4 години по-късно, Андиел все още обслужва същия този клиент. „За да извлекат максимални ползи от членството си в BNI, бизнес лидерите трябва да си дадат време, да се опознаят, да бъдат упорити и активни“, съветва Румен.
Основното предимство на BNI според него е, че създава „среда на съмишленици“. Препоръките винаги са били основен източник на бизнес за неговата компания и комуникацията с други успешни предприемачи прави възможно те да се случват естествено. Що се отнася до препоръките, които той дава, Румен спазва едно просто правило, което е и основно в нетуъркинга: слушай повече, говори по-малко.
Румен залага растеж на бизнеса си в размер на 15-20%. в целите си за 2022 г. Уверен е, че по-голямата част от новия бизнес ще дойде именно от препоръки в BNI.