Кои са рекордьорите в категориите най-много препоръки, поканени посетители и благодарности за сключени сделки? Представяме ви ТОП 3 нетуъркинг лидери в BNI за месец май.

Най-много дадени препоръки: Георги Илиев, Rollmax, BNI Приста – 24

Георги Илиев се присъединява към BNI Приста през декември 2020 г. и вече за пети път става рекордьор в месечната ни класацията за най-много дадени препоръки.

Фирмата, която Георги представлява – Ролмакс Груп ООД, предлага богата гама от консумативи и материали за рекламната индустрия, както и PVC плоскости, поликарбонатни плоскости и др.

Повече за бизнеса на Георги и основните ползи, които получава от членството си в BNI, прочетете в статията.


Най-голяма сума на благодарност по препоръка: Димитър ДимитровRight Pack, Растеж Пловдив – 182 977 лв.

Димитър Димитров е настоящ Президент на BNI Растеж Пловдив и търговски директор на Райт Пак ЕООД – 100% семейна компания с над 15 г. история, лидер в областта на  производство на картонени опаковки.

Димитър започва кариерния си път във фирмата през 2013 г. като част от стратегията за унаследяване на бизнеса. „За мен семейните компании са основата на всяка една икономика и моето включване в бизнеса е естествен процес, който цели разрастването на фирмата, както и запазване на семейните традиции и ценности.“

Повече за Димитър и неговото пътешествие в BNI, прочетете в статията.


Най-много поканени посетители: Любомира Любомирова, Б Комюникейшънс ЕООД, BNI Премиум – 6

Любомира Любомирова е горд член на BNI Премиум от март 2022 г. Занимава се с маркетинг, бранд мениджмънт и развитие на бизнеса, като последните няколко години съсредоточава усилията си в дигиталния маркетинг.

Целенасочено започнах да се развивам в тази посока през 2012 година. Реално с бизнес и бизнес процеси от малко по-рано. Но при мен бе естествено. Израснах на маса на която се говореше за развитие на бизнес и оптимизация на бизнес процеси. Баща ми беше предприемач преди да реши да се пенсионира. Майка ми все още има бизнес, в който буквално се учех в крачка. Някак всичко дойде естествено“, споделя Любомира.

 За основните ползи, които получава като част от BNI общността, Любомира разказва: „Получавам прекрасна среда с прекрасни хора. Получавам контакти на колеги, с които можем да работим заедно. Намирам клиенти, които са с мисленето на бизнес лидери и които врят и кипят в своята работа, което може да запали всеки, който работи с тях“.

Средата, хората и полезността, Любомира определя като 3-те ключови фактора, които я мотивират да кани посетители на седмичните бизнес срещи:

„Ако трябва да съм честна, когато знам, че даден човек може да е полезен на друг, ми е по-лесно да го поканя, за да намерят реални сходни точки и да работят заедно. Това е моята мотивация полезността. Относно подхода ми при поканите – просто казвам къде членувам. Споделям, че може да е полезно за тях и бизнеса им. Ако им е интересно, хората питат, аз им разказвам и идват… понякога дори само да спомена, че членувам в BNI и хората сами изявяват желание да дойдат на среща“, споделя Любомира.

Author