Поканите в LinkedIn са ключът към разширяването на вашата мрежа от контакти. Знаете ли, че можете да удвоите ползите си, като свързвайки се с нови партньори и контрагенти същевременно допринесете с посетители на седмичните срещи на BNI дружеството ви? Споделяме стъпките за ефективни покани в LinkedIn.

  1. Изпращайте покани за свързване към хора, с които имате общи контакти. Само по себе си това е препоръка и уверение както за вас, така и за тях, че и двете страни са утвърдени професионалисти, на които може да се има доверие.
  2. Подбирайте внимателно думите в текста към поканите си. Ежедневно LinkedIn потребителите получават голям брой покани, затова е трудно да бъдат впечатлени от маркетингови съобщения. Нека поканата ви бъде кратка и да звучи приятелски и вълнуващо за човека, към когото се обръщате.
  3. Изберете интригуваща тема. Включете потенциалната бизнес възможност още в самото заглавие, за да отворят съобщението ви. „Търсим отличен …, който да препоръчваме на своите клиенти. Интересува ли Ви тази възможност?“
  4. Използвайте приятелски тон. „Профилът Ви грабна вниманието ми, докато търсех добър …. в града ни. Работя с група бизнес собственици, с които търсим подходящ професионалист, към когото да насочваме препоръки за бизнес. Проявявате ли интерес към възможността? Можете ли да ме насочите към други професионалисти като Вас?“
  5. Кратко, точно и ясно послание. Не навлизайте в подробности относно предимствата на BNI, не оказвайте натиск. Ползата за получателя е ясно упомената, което е напълно достатъчно да събуди последващ интерес към организацията.

При успешна покана и включване в дружеството, следващата стъпка е задържането на новите бизнес лидери. Ето как да използвате LinkedIn за тази цел:

  • Осигурете им платформа, където могат да споделят своя опит и експертиза. Най-ефективният начин за това е под формата на публикации в социалните мрежи на дружеството ви. Така бизнес лидерите ще се чувстват оценени и ще получат повече видимост.
  • Популяризирайте разширените представяния и се уверете, че профилите на говорителите са отбелязани в публикацията.
  • Отдавайте признание на нетуъркинг лидерите за месеца, както и на подновяващите своето членство.
  • Споделяйте успешни истории. Те действат вдъхновяващо както на настоящи, така и на потенциални членове да постигат същите високи резултати.

В следващата част на LinkedIn мастърклас ще разгледаме инструментите на социалната мрежа за постигане на максимални резултати.

Author