Поканите в LinkedIn са ключът към разширяването на вашата мрежа от контакти. Знаете ли, че можете да удвоите ползите си, като свързвайки се с нови партньори и контрагенти същевременно допринесете с посетители на седмичните срещи на BNI дружеството ви? Споделяме стъпките за ефективни покани в LinkedIn.
- Изпращайте покани за свързване към хора, с които имате общи контакти. Само по себе си това е препоръка и уверение както за вас, така и за тях, че и двете страни са утвърдени професионалисти, на които може да се има доверие.
- Подбирайте внимателно думите в текста към поканите си. Ежедневно LinkedIn потребителите получават голям брой покани, затова е трудно да бъдат впечатлени от маркетингови съобщения. Нека поканата ви бъде кратка и да звучи приятелски и вълнуващо за човека, към когото се обръщате.
- Изберете интригуваща тема. Включете потенциалната бизнес възможност още в самото заглавие, за да отворят съобщението ви. „Търсим отличен …, който да препоръчваме на своите клиенти. Интересува ли Ви тази възможност?“
- Използвайте приятелски тон. „Профилът Ви грабна вниманието ми, докато търсех добър …. в града ни. Работя с група бизнес собственици, с които търсим подходящ професионалист, към когото да насочваме препоръки за бизнес. Проявявате ли интерес към възможността? Можете ли да ме насочите към други професионалисти като Вас?“
- Кратко, точно и ясно послание. Не навлизайте в подробности относно предимствата на BNI, не оказвайте натиск. Ползата за получателя е ясно упомената, което е напълно достатъчно да събуди последващ интерес към организацията.
При успешна покана и включване в дружеството, следващата стъпка е задържането на новите бизнес лидери. Ето как да използвате LinkedIn за тази цел:
- Осигурете им платформа, където могат да споделят своя опит и експертиза. Най-ефективният начин за това е под формата на публикации в социалните мрежи на дружеството ви. Така бизнес лидерите ще се чувстват оценени и ще получат повече видимост.
- Популяризирайте разширените представяния и се уверете, че профилите на говорителите са отбелязани в публикацията.
- Отдавайте признание на нетуъркинг лидерите за месеца, както и на подновяващите своето членство.
- Споделяйте успешни истории. Те действат вдъхновяващо както на настоящи, така и на потенциални членове да постигат същите високи резултати.
В следващата част на LinkedIn мастърклас ще разгледаме инструментите на социалната мрежа за постигане на максимални резултати.