Кои са рекордьорите в категориите най-много препоръки, поканени посетители и благодарности за сключени сделки? Представяме ви ТОП 3 нетуъркинг лидери в BNI за месец юли.
Най-голяма сума на благодарност по препоръка: Борислав Янков, BNI Капитал – 157 605 лв.
Борислав Янков се занимава с консултация и проектиране на бани от близо 8 години. Избира тази работа още като студент, защото намира материята за много специфична и изискваща знания и умения в различни области. Борислав е горд член на BNI Капитал от началото на 2022 г. и представлява Estetiko – магазин, предлагащ пълната гама продукти и услуги, с които клиентът да реализира своята баня мечта! Освен с материалите и стиловете, екипът на Estetiko е готов да помогне с изчерпателна консултация, изготвяне на проект и изпълнение на идеята, която клиентът иска да осъществи.
За основните ползи, които получава като част от BNI общността, Борислав споделя:
„В BNI получавам много контакти и препоръки с най-различни хора, които след това почти винаги прерастват в сключен бизнес. Всяка препоръка за мен е ценна, но най- приятно и лесно се реализира в сделка, когато човекът, който те е препоръчал, познава добре сферата ти на работа.“
За Борислав формулата на успеха препоръките към бизнес лидерите да се реализират в сделки е само една – Изграждане на отношения.
„Всеки ден имам контакт с много хора, които търсят най-различни артикули или услуги. Когато опознаеш добре колегите си от BNI, лесно можеш да им дадеш препоръка“, коментира Борислав.
Ако познавате строителни инвеститори, архитекти или дизайнери, желаещи да научат повече за специалната програма на работа, която Естетико им предлага, свържете ги с Борислав.
Най-много дадени препоръки: Мариян Иванов, BNI Максимум – 26
Мариян Иванов е мениджър бизнес развитие в Нетинс Иншурънс Брокерс и горд член на BNI Максимум от март 2019 г. Определя застраховането като свое професионално призвание от 1997 г., макар първоначалните му планове да не са такива.
„Избрах застраховането случайно и за кратко, но то се оказа невероятно приключение, което постоянно ме радва и среща с чудесни хора, на които помагам“, споделя Мариян, който вече за четвърти път става нетуъркинг лидер на месеца.
Повече за бизнеса на Мариян и основните ползи, които получава от членството си в BNI, прочетете в статията.
Най-много поканени посетители: Янко Кънев, BNI Капитал – 9
Янко Кънев е горд член на BNI Капитал и собственик и управител на Intelsoft – компания за софтуер, който автоматизира процесите по изчисляването на заплати и управление на информацията за персонала. Водещият си продукт TERES развиват през последните 30 години. Intelsoft консултират клиентите си за ефективното прилагане и използване на продукта за коректно прилагане на изискванията на трудовото, данъчно и осигурителното законодателство. Последното ги прави желан партньор за всякакъв вид фирми и държавни организации.
„Членството в BNI за мен лично е възможност да контактувам и обменям опит с отговорни хора, обединени от дълбоко човешката кауза за помощ към другите, която ние накратко наричаме „Даващите печелят“. Ние в Интелсофт сме малък екип и за мен е важно, че всички служители са наясно с това, какво е BNI, какво правим там и защо – за да успеем да реализираме пълноценни препоръки и взаимна помощ от нас и към нас. За да не изпускаме фокуса имам заместник, Надежда Маринова, която е напълно в течение на събитията в BNI Капитал и ми помага във всички дейности по развиването на партньорски взаимоотношения, свързани с BNI.“
Янко определя мотивацията си при каненето на посетители като „Полезност в три посоки“:
- Подкрепа от клиентите на Intelsoft към останалите членове на BNI Капитал, което засилва доверието в качеството и професионализма на компанията и стимулира генерирането на препоръки.
- Взаимодействие между клиентите на Intelfsoft и членовете на BNI Капитал, за намиране на общи интереси и взаимна полезност.
- Присъствието на външни хора е взаимно-стимулиращо за всички участващи в процеса: за Intelsoft, за техните клиенти и за бизнес лидерите от BNI Капитал.
„Подходът при поканите на посетители е същият, какъвто е и в бизнеса ни: индивидуално внимание и обгрижване на гостите ни.
- Нашите колеги в Интелсофт споделят препоръките си към конкретни клиенти – професионалисти в работата си по ТРЗ.
- Следва индивидуална покана и подкрепа от нас към гостите, която се изразява в предварителната подготовка за участие: техническа (микрофони, камери, скриптове, …), информационна и психологическа.
- Съдействие от нас по време на самата среща (посрещане на включилите се, взаимно запознаване), за да могат да подкрепят нас, с впечатленията си от нашия продукт и услуга.
Много сме им благодарни за блестящото им хладнокръвие и представяне! Принципът ни е: „Помогни ми да ти помогна“.
В момента Intelsoft провеждат кампания по безплатни демонстрации на техния софтуер по проект, който реализират съвместно с Ди Ен Ай България. С тази кампания целят да помогнат на фирми, които ползват конкурентен софтуер, да го сравнят с техните решения и методологическа помощ на своите бизнесказуси и работни ситуации, които ги затрудняват.
Демонстрация може да се заявите чрез бутон „Направете запитване“ тук.