Посланик на красотата – това определение добре описва днешния ни събеседник. Да, тя талантливо създава разработки в областта на СПА – концепция, комуникация, структура на клиентско меню и изживяване; владее струните на цигулката до съвършенство и умело ръководи екипа на BNI Максимум през настоящия мандат. Да, тя е Славянка Стойкова, управител на Трейдингбулг ООД, където се грижи за структурирането и оптимизирането на процесите и процедурите в сферата на красотата и СПА.

Никога не подценявай събеседника си – това е урок, който Славянка е научила и прилага в работата и в живота си. Коя е най–голямата ѝ цел, най-ценната препоръка, която е получавала и още любопитни факти за нея, можете да прочетете в интервюто:

Име: Славянка Стойкова
Бизнес област: Козметични продукти
Компания и позиция: Трейдингбулг ООД, Управител
Години в бизнеса: 12 години
Години в BNI: 4 години
Ползите, които създавам, са…: Предлагаме опит за развитието на бизнес в сферата на красотата, не само продукти. Ползите са насоки в развитието на бизнес в сферата на красотата и СПА, структуриране и оптимизиране на процесите и процедурите.
Моят идеален клиент е…: Към момента собственик или управител на новостроящ се или усещаш нуждата от промяна в спа частта си хотел в категория 4-5 звезди. Най-полезни през този сезон са контактите с морските ни дестинации, защото сега е периода им за търсене на доставчик.
Бизнес проект/постижение, с което се гордея най-много: С разработките в областта на СПА – концепция, комуникация, структура на клиентско меню и изживяване, продажба. Само за първата година имаме няколко успешни примера, които отбелязаха сериозен ръст на оборота след нашите корективни действия.
Моята любима положителна BNI история: Потърсих контакт с известен хотел в Боровец на едно от разширените си представяния и много хора впрегнаха усилия, за да ми помогнат. Благодаря на Светлана от BNI България за контакта с Ивона Аврамова от BNI Доверие. На Ивона Аврамова за контакта със СПА мениджъра, както и на Елена Морунова от BNI Максимум, за контакта със своя позната, която познава собственика на хотела. Свързахме се буквално на всяко ниво. С общи усилия сделката се случи. Благодаря на всички ви за ентусиазма и желанието да помогнете на бизнеса ми! Наистина съм трогната!
Най-ценната препоръка, която съм получавал/а: Бих споделила пак тази, тя е сравнително скорошна, но се развиваше в продължението на 5-6 месеца. Благодаря за ентусиазма на колегите да я довършат.
Най-ценният урок, който съм получавал/а в бизнеса: Никога да не подценявай събеседника си. Най-ценните идеи и съвети съм получавала от хора, за които не бих казала, че имаме нещо общо като проекти.
Малко хора знаят за мен, че: Свиря на цигулка, както и много други неща всъщност. Аз имам доста хобита и награди през годините.
Мисъл, която ме вдъхновява: Бъди промяната, която искаш да видиш в света. Без извинения. /Мади Шарма, която познавам лично/
Моята следваща голяма цел: „Вдигането“ на дистрибуторската компания и „отлив“ от конкретните брандове, които представяме. Структуриране на процесите и процедурите в бизнеса.
Ако имам 10 секунди да впечатля идеалния си клиент, представянето на бизнеса ми би звучало така: Ние развиваме бизнеса на клиентите си чрез предоставяне на качествена професионална козметика, предлагаме безплатно обучение за работа с нея, както и предоставяме комуникация, реклама на бизнеса им в сферата на красотата.
Ползите, които бизнесът ми получава от участието в BNI, са: Нови идеи от различни бизнес сектори за подобряване на работата ми и справянето с трудни ситуации. Уча много от своите колеги в дружеството. Позитивната нагласа и „отварянето на хоризонтите“ за нови възможности и контакти.
В момента търся горещи препоръки за: Собственици или управители на хотели 4-5 звезди в България, които искат да превърнат дейността на СПА центъра си от разход в приход.
Author