Да обичаш сладолед и да му се посветиш, създавайки всеки път шарен букет от вкусове, които „топлят“ с частичка ледена наслада и вкус на надежда.
Представяме Гергана Зарева – творец, предприемач и Президент в настоящия мандат в BNI Премиум. Като собственик на Gelato Fabbrica – ателие за занаятчийски, италиански сладолед и вкусни сладки изкушения, споделя, че това е нейната сбъдната мечта. С огромно желание, труд и много усилия успява да го превърне в място, където клиентите й ценят вкусната, качествена и авторски създадена храна.

Гергана вярва, но и доказва, че всичко е възможно, дори да направиш сладолед от … люти чушки.

Можете да прочетете повече за нея в интервюто:

Име: Гергана Зарева
Бизнес област: Сладкарство и сладолед
Компания и позиция: Gelato Fabbrica
Години в бизнеса: 3
Години в BNI: 2
Ползите, които създавам, са: Индивидуален подход към клиентите чрез създаване на различни вкусове сладолед, като подбираме естествени продукти и подправки, тъй като те са най-прекрасното нещо, което природата ни предлага.
Моят идеален клиент е: Ценящ вкусната и качествен храна, трудът на хората и постоянството в поддържане на качество.
Ако имам 10 секунди да впечатля идеалния си клиент, представянето на бизнеса ми би звучало така: Gelato Fabbrica е ателие за занаятчийски сладолед по собствени рецепти и с качествени натурални съставки. Вие обичате сладолед, а ние обичаме да го създаваме!
Мисъл, която ме вдъхновява: Нищо не е невъзможно! Можем да направим сладолед от люта чушка 🙂
Най-ценният урок, който съм получавал/а в бизнеса: За да създаваме нови вкусове и изкусителни предложения за нас е ценно не само наученото, но и обратната връзка, която получаваме от клиентите си. Така се учим от пропуските си и продължаваме още по-уверено да вдъхновяваме тях и себе си.
Бизнес проект/постижение, с което се гордея най-много: Възможността да започна B2B отношения с други търговци.
Малко хора знаят за мен, че: Се уча да свиря на барабани.
Ползите, които бизнесът ми получава от участието в BNI, са: Изгражда видимост и реклама, допринася за запознанството на моя бизнес с по- голяма аудитория.
….% от бизнеса ми идват от препоръки в общността на BNI: 10%
Моята любима положителна BNI история: По препоръка в BNI към екипа се присъедини най-доверения ми човек в момента.
Най-ценната препоръка, която съм получавал/а: Връзка с клиенти за предходната Коледа, това бяха голям онлайн магазин.
В момента търся горещи препоръки за: Търся персонал от март месец – продавач-консултанти.
Моята следваща голяма цел: Да разработя втора локация.
Author