- Как се казваш, коя компания представляваш в BNI и каква е позицията ти в нея?
Aз съм Даниела Найденова, собственик и управител на агенция за уеб дизайн и дигитален маркетинг “Poaranta Digital”.
- Кои са ползите, които компанията ти създава? Кои са проблемите, които решавате за своите клиенти?
Помагам на клиентите си да изградят ефективни уеб сайтове с отлично потребителско изживяване и които отговарят на бизнес целите им.
- Кой е проектът, с чието изпълнение се гордееш най-много?
С всички, но ще се спра на уеб сайт за новостартираща компания за недвижими имоти с интеграции към CRM и две търсачки – основна и разширена. Работихме конкретно по бизнес целите на клиента, бяхме проактивни като дори намерихме решение коя система за управление на имоти може да използва и сме присъствали на обученията на агенцията. Като краен резултат изградихме уеб сайт с модерен дизайн, с който се работи лесно и бързо. Клиентът може да добавя по всяко време и от всяко място с интернет нов имот, а неговите потребители да го намират. По този начин той може спокойно да се фокусира върху растежа на продажбите си и работата на екипа си.
- Опиши идеалния клиент за своя бизнес.
Компании, които не са променяли уеб сайтовете си през последните пет години и стартиращи бизнеси.
- Любопитен факт, който малко хора знаят за теб?
Имах собствена колекция за бебешки дрехи, чийто дизайн съм правила аз, инспириран от раждането на сина ми.
- Любим цитат, който те вдъхновява?
Винаги има решение!
- Едно качество, което ти помага да постигаш успех?
Проактивност и загриженост.
- Кой е най-ценният урок, който си научил в бизнеса?
Най-важни са отношенията между хората и запазването на баланса в тях.
- Каква е следващата голяма цел, която си поставяш в бизнес план?
Нови услуги и още един бизнес.
- От колко време си част от BNI?
Почти три години.
- Кое те мотивира да поемеш ролята на президент на дружеството?
Страшно харесвам хората от дружеството и се радвам, че ми гласуват доверие и ми дават възможност да се грижа за развитието на BNI Растеж.
- Кои са ползите, които получава компанията ти като част от BNI общността?
Компанията ми получава нови клиенти и ценни контакти.
- Кои са личните ползи, които получаваш?
На всяка среща аз виждам добри примери, от други собственици на бизнес, които ме мотивират и се старая да се уча от тях.
- Коя е най-ценната препоръка, която си получавал в BNI?
Всички са ми ценни, защото олицетворяват доверието към мен.
- Какъв е процентът на бизнеса по препоръки в BNI, който компанията ти генерира, от общия оборот?
30% и този процент расте.
- Защо би препоръчал участието в BNI на бизнес собствениците?
Един от факторите за развитие и в персонален и в бизнес план е средата. Във всяко дружество те имат възможността да попаднат в среда, която да ги зарежда и мотивира да се развиват постоянно, а това е безценна инвестиция.