1. Как се казваш, коя компания представляваш в BNI и каква е позицията ти в нея?

Aз съм Даниела Найденова, собственик и управител на агенция за уеб дизайн и дигитален маркетинг “Poaranta Digital”.

  1. Кои са ползите, които компанията ти създава? Кои са проблемите, които решавате за своите клиенти?

Помагам на клиентите си да изградят ефективни уеб сайтове с отлично потребителско изживяване и които отговарят на бизнес целите им.

  1. Кой е проектът, с чието изпълнение се гордееш най-много?

С всички, но ще се спра на уеб сайт за новостартираща компания за недвижими имоти с интеграции към CRM и две търсачки – основна и разширена. Работихме конкретно по бизнес целите на клиента, бяхме проактивни като дори намерихме решение коя система за управление на имоти може да използва и сме присъствали на обученията на агенцията. Като краен резултат изградихме уеб сайт с модерен дизайн, с който се работи лесно и бързо. Клиентът може да добавя по всяко време и от всяко място с интернет нов имот, а неговите потребители да го намират. По този начин той може спокойно да се фокусира върху растежа на продажбите си и работата на екипа си.

  1. Опиши идеалния клиент за своя бизнес.

Компании, които не са променяли уеб сайтовете си през последните пет години и стартиращи бизнеси.

  1. Любопитен факт, който малко хора знаят за теб?

Имах собствена колекция за бебешки дрехи, чийто дизайн съм правила аз, инспириран от раждането на сина ми.

  1. Любим цитат, който те вдъхновява?

Винаги има решение!

  1. Едно качество, което ти помага да постигаш успех?

Проактивност и загриженост.

  1. Кой е най-ценният урок, който си научил в бизнеса?

Най-важни са отношенията между хората и запазването на баланса в тях.

  1. Каква е следващата голяма цел, която си поставяш в бизнес план?

Нови услуги и още един бизнес.

  1. От колко време си част от BNI?

Почти три години.

  1. Кое те мотивира да поемеш ролята на президент на дружеството?

Страшно харесвам хората от дружеството и се радвам, че ми гласуват доверие и ми дават възможност да се грижа за развитието на BNI Растеж.

  1. Кои са ползите, които получава компанията ти като част от BNI общността?

Компанията ми получава нови клиенти и ценни контакти.

  1. Кои са личните ползи, които получаваш?

На всяка среща аз виждам добри примери, от други собственици на бизнес, които ме мотивират и се старая да се уча от тях.

  1. Коя е най-ценната препоръка, която си получавал в BNI?

Всички са ми ценни, защото олицетворяват доверието към мен.

  1. Какъв е процентът на бизнеса по препоръки в BNI, който компанията ти генерира, от общия оборот?

30% и този процент расте.

  1. Защо би препоръчал участието в BNI на бизнес собствениците?

Един от факторите за развитие и в персонален и в бизнес план е средата. Във всяко дружество те имат възможността да попаднат в среда, която да ги зарежда и мотивира да се развиват постоянно, а това е безценна инвестиция.

Author