Признанието е една от основните ценности на BNI и писменият положителен отзив е чудесен инструмент, с който да я упражним.
BNI Connect дава възможност да споделим обратна връзка от добре свършена работа по препоръка, която сме дали на бизнес лидер от общността.
Писменият положителен отзив е един от елементите на седмичния принос по време на BNI срещите, затова не пропускайте да го споделите и пред своето дружество. Добрата практика е отзивът да бъде под формата на официално писмо, разпечатано и, в идеалния случай, рамкирано.
5 причини да отделим няколко минути за писмен положителен отзив:
  1. Помагаме на бизнес лидера да изгради видимост и доверие;
  2. Насърчаваме бизнес лидера да продължи да предоставя високо качество на продукта/услугата си;
  3. Даваме гласност на добрия пример;
  4. Спомагаме за създаването и поддържането на позититивна среда на подкрепа в дружеството;
  5. Затвърждаваме отношенията помежду си.
Какво да включим в писмения положителен отзив:
  • Информация за бизнеса на бизнес лидера;
  • Конкретната нужда на клиента и съответното решение, което бизнес лидерът е предоставил;
  • Професионалните качества, които бизнес лидерът е проявил в ситуацията;
  • Крайният резултат от свършената работа.
Author

Напиши коментар