Признанието е една от основните ценности на BNI и писменият положителен отзив е чудесен инструмент, с който да я упражним.
BNI Connect дава възможност да споделим обратна връзка от добре свършена работа по препоръка, която сме дали на бизнес лидер от общността.
Писменият положителен отзив е един от елементите на седмичния принос по време на BNI срещите, затова не пропускайте да го споделите и пред своето дружество. Добрата практика е отзивът да бъде под формата на официално писмо, разпечатано и, в идеалния случай, рамкирано.
5 причини да отделим няколко минути за писмен положителен отзив:
-
Помагаме на бизнес лидера да изгради видимост и доверие;
-
Насърчаваме бизнес лидера да продължи да предоставя високо качество на продукта/услугата си;
-
Даваме гласност на добрия пример;
-
Спомагаме за създаването и поддържането на позититивна среда на подкрепа в дружеството;
-
Затвърждаваме отношенията помежду си.
Какво да включим в писмения положителен отзив:
-
Информация за бизнеса на бизнес лидера;
-
Конкретната нужда на клиента и съответното решение, което бизнес лидерът е предоставил;
-
Професионалните качества, които бизнес лидерът е проявил в ситуацията;
-
Крайният резултат от свършената работа.