Броят на бизнес препоръките, разменени между членовете на BNI България от създаването на първото дружество през декември 2015 г., превишава 100 000, а сключеният в резултат на тях бизнес – 134 000 000 лв.
Предприемачите, които посещават BNI среща за пръв път, понякога казват: „Хората тук не са потенциални клиенти за мен. Няма да генерирам бизнес.“ Такива хора на първо място искаме да поздравим, че също като нас са фокусирани върху генерирането на бизнес (BNI е организация за бизнес чрез препоръки)!
Източникът на тези препоръки са останалите членове, само че не като купуват директно (ние наричаме тези покупки вътрешни препоръки), а като дават качествени препоръки за подходящи клиенти, които те самите познават и на които представят своите колеги от BNI (външни препоръки).
В BNI обичаме измеримите резултати и знаем, че външните препоръки са с 25% повече на брой от вътрешните и генерират с 45% повече бизнес за членовете ни.
Собствениците на бизнес, които се присъединяват към BNI, сключват много повече сделки и на по-значима стойност с външни клиенти по препоръка на хора от организацията, отколкото със самите вътрешни хора.
Историите на Гена Събева и Яна Мечкарова са чудесна илюстрация за това.
А коя е най-значимата препоръка, която Вие сте получавали? Споделете с нас тук.