Препоръките са най-краткият път до търсените клиенти. А най-краткият път до препоръките е качественото обучение на нашите партньори за препоръки как да разпознават търсените от нас клиенти, да улавят ситуациите, в които някой има нужда от нашите продукти и услуги, и да започват разговор за нас в тези ситуации.

По време на структурираните седмични бизнес срещи на BNI обучението се случва чрез кратки (най-често 40-секундни) и разширени (10-минутни) представяния, които членовете се редуват да изнасят.

И при двата типа представяния има две важни стъпки.

  1. Описание на идеалния клиент.
  2. Описание на проблемите, които решаваме за нашите клиенти.

Днес ви даваме четири въпроса, отговорите на които помагат за описанието по втората стъпка.

  1. Кои са трите най-значими проблема, с които се сблъсква най-добрият ни клиент и които го правят идеален за нашия бизнес?
  2. Кое е най-лошото, което може да се случи на нашия клиент, ако проблемите му не бъдат разрешени?
  3. Кое е най-доброто, което може да се случи на нашия клиент, след като проблемът му бъде разрешен?
  4. С какви истории за успех на клиенти разполагаме, с които да илюстрираме как им помагаме?
Author