Препоръките са най-краткият път до търсените клиенти. А най-краткият път до препоръките е качественото обучение на нашите партньори за препоръки как да разпознават търсените от нас клиенти, да улавят ситуациите, в които някой има нужда от нашите продукти и услуги, и да започват разговор за нас в тези ситуации.
По време на структурираните седмични бизнес срещи на BNI обучението се случва чрез кратки (най-често 40-секундни) и разширени (10-минутни) представяния, които членовете се редуват да изнасят.
И при двата типа представяния има две важни стъпки.
- Описание на идеалния клиент.
- Описание на проблемите, които решаваме за нашите клиенти.
Днес ви даваме четири въпроса, отговорите на които помагат за описанието по втората стъпка.
- Кои са трите най-значими проблема, с които се сблъсква най-добрият ни клиент и които го правят идеален за нашия бизнес?
- Кое е най-лошото, което може да се случи на нашия клиент, ако проблемите му не бъдат разрешени?
- Кое е най-доброто, което може да се случи на нашия клиент, след като проблемът му бъде разрешен?
- С какви истории за успех на клиенти разполагаме, с които да илюстрираме как им помагаме?