Защо е важно да присъствате?
- Представяте своя бизнес пред повече от 200 бизнес собственици
- Откривате полезни за вас нови контакти
- Обменяте информация, опит, идеи
- Поставяте начало на ползотворно сътрудничество
- Създавате повече бизнес възможности
От 1985 г. BNI развива най-ефективната система за генериране на бизнес чрез препоръки, която в момента се прилага от 290 000 бизнес собственици в 72 държави.
От 2015 г. BNI България изгражда най-успешната, позитивна и динамична бизнес общност у нас с цел достигане на 1 000 000 000 лева бизнес по препоръки.
Събитието „Национална бизнес среща“ ще протече по проверените практики на BNI за провеждане на структурирани и резултатни бизнес срещи с неповторима положителна атмосфера.
Как да подготвя запомнящо се кратко представяне за бизнеса си?
„Най-хубавото в работата с клиенти е, че когато останат доволни, те ни препоръчват на познати и в момента 80-90% от бизнеса ни идва от препоръки.“
„Благодарение на участието ни в BNI сме генерирали бизнес за над 500 000 лв. и сме дали препоръки за над 390 000 лв. BNI възпитава ценности, които са нужни в съвременния бизнес.“
„BNI ми помогна да не изгубя фокус и да продължа да правя това, което обичам. През 2020-а година над 70% от оборота на компанията ни дойде именно от препоръки в BNI „
„Сделка в следствие на BNI препоръка донесе на клиента ни финансиране от 15 млн. лв. и приход за нас от над 150 000 лв.“
Рядко хората отиват на бизнес събитие, за да купуват на място. Добрата стратегия е да се интересуваме от хората и техния бизнес и да търсим начини да им помогнем. С онези от тях, с които откриваме допирни точки, продължаваме контакта и след събитието като си уговаряме лична бизнес среща.
Най-голямата ценност на целенасоченото изграждане на отношения е, че нашите контакти ни дават достъп до своите контакти. Хората ще ни дадат достъп до своите контакти след като ни познават, харесват и ни се доверяват. На бизнес събития е важно да търсим партньори, не клиенти.
Най-добрият момент да започнем да градим мрежа от контакти е бил преди години, следващият най-добър момент е сега. Ако, потънали във всекидневни задачи по обслужване на настоящите си клиенти, пропускаме да развиваме бизнеса си чрез изграждане на партньорства и нови контакти, много скоро ще се чудим откъде да намерим следващите.