Точно прицелени в собственото си израстване и още по-ефективното управление на компаниите си, повече от 40 бизнес лидери се включиха в обучението Ефективни бизнес ядра 2.0. Те вече водят с поне една обиколка в една от най-важните стъпки за всеки бизнес: избор на целеви пазарен сегмент.

Вие знаете ли кой е вашия? Приложете PVP индекса, за да решите.

Дайте оценка от 0 до 10 по всеки от показателите по-долу на всеки пазарен сегмент, с който работите:

P (Personal fulfillment) – Лична удовлетвореност (ХАРЕСВА ли ви да работите с тези клиенти?)

V (Value to the marketplace) – Стойност за пазара (Склонни ли са да ви платят високо за труда ви?)

P (Profitability) – Доходност (Колко доходоносна е работата ви за този пазарен сегмент?)

Сегментът с най-висока оценка ще бъде вашия целеви. Това не означава, че няма да работите с останалите. Означава, че стратегията ви поне за 6 месеца ще бъде фокусирана върху него.

За допълнителна информация попитайте вашия Координатор растеж.

Author