Една от целите на BNI дружествата е всеки един от бизнес лидерите да кани на седмичните срещи поне по двама посетители на месец. Статистиките показват, че дружествата отбелязват растеж на бизнеса именно когато на всяка седмична среща присъстват 15 или повече посетители.

Някои от бизнес лидерите срещат трудности при изпълняването на тази цел, просто защото поставят ограничения в ума си: „Няма кого да поканя“, „Дали е подходящ?“, „Какво ще си помисли, ако го поканя?“. Освободете се от напрежението и оставете нещата да се случват естествено, следвайки тези няколко полезни съвета:

  • Познаваме много повече хора от бизнеса, отколкото допускаме, и постоянно срещаме нови в хода на работата ни. Няма как да изчерпим хората, на които да дадем възможност да се включат в среща на дружеството. Всеки позитивен (не се оплаква), ентусиазиран (харесва своя бизнес) и ориентиран към растеж (планове, цели, обучения) бизнес собственик е идеален посетител. Списъкът на свободните бизнес области в дружеството ви също може да ви помогне да се ориентирате кого да поканите.
  • Не се опитвайте да преценявате хората предварително – оставете ги да се запознаят с възможностите, които BNI предлага, и сами да вземат решение.
  • Когато отправяте своята покана, помнете: вие не искате услуга, а правите такава, защото никой не си е тръгнал от BNI среща разочарован. Всеки намира нещо полезно за себе си – за някои това е досегът с позитивни хора и среда, за други – дълго търсени партньори (= повече бизнес за дружеството), а трети решават да се присъединят (= още повече бизнес).
  • Отправете поканата си кратко и ясно, не се задълбочавайте в разкази за BNI и практиките в организацията. Дори да успеете да направите силно впечатление и да създадете идеална представа за ползите от участието в BNI, няма как да успеете да пресъздадете атмосферата и да представите останалите лидери в дружеството, а това е най-важно.

За да бъдете още по-успешни в поканите си към посетители и да минимизирате шанса за отказ, споделяме с вас един от доказаните BNI инструменти, който ориентира посетителите какво да очакват от BNI срещата и как да се подготвят за нея. Създател на брошурата е Робърт Скроб, #1 експерт по задържане на клиенти, с когото BNI си партнира. Тя поднася нужната информация по атрактивен и достъпен начин, така, че да заинтригува и развълнува вашите посетители.

Можете да я разгледате ТУК: BNI Електронна брошура – Вие сте поканени и да я изпращате с всяка ваша покана.

Author

Напиши коментар