Мариян Иванов намира призванието си в сферата на застраховането преди повече от 24 г. В момента е част от екипа на Нетинс Иншурънс брокерс, а през 2019 г. се присъединява към BNI Максимум. В следващите редове Мариян ни помага да разгадаем GAINS картите за лични срещи и дава ценни насоки за висока ефективност.

Как да използваме GAINS картите за лични срещи и да ги попълним най-добре?

Първа част – Биография и лична информация. Приятна за попълване и същевременно много полезна част от картите за лични срещи. „Няма да забравя моята първа лична среща, която беше с Христо Милчев. Когато започнахме да си говорим, веднага разбрахме, че имаме обща тема и страст – футбола. Така добре ни потръгна срещата, че за отрицателното време се превърна в разговор и за двете страни.“, споделя Мариян. Много интересен и любопитен момент в тази част от картите за лични среща е въпроса: „Това, което никой не знае за мен, е _____“.

Втора част – GAINS. Това е същинската част от картите за лични срещи, която ви дава възможност да опознаете добре бизнес лидера и да разберете как можете да му давате повече препоръки.

  • Цели (Goals) – Когато се запознаете с целите на бизнес лидера, те автоматично се превръщат в общи и вие започвате да му помагате да ги постигне.
  • Постижения (Accomplishments ) – Споделеният успех е двоен, а при 30+ бизнес лидери той става огромен и това е вашата гордост.
  • Интереси (Interests) – Интересите ви могат да ви помогнат да се сближите с останалите. Хората обичат да прекарват време с някой, който споделя техните хобита и интереси.
  • Мрежи (Networks) – Мрежата може да бъде лична или професионална (организация, институция, човек). Това се местата, където можете да търсите препоръка и качествена услуга или пък вие самият да бъдете препоръчан. Не забравяйте, че нетуъркинг може се прави постоянно и навсякъде.
  • Умения (Skills) – Колкото повече знаете за талантите и уменията на хората във вашата мрежа, толкова по-добре сте подготвен да им препоръчате качествени продукти.

Трета част – Свързани бизнес области. Тук вече идва ред на самата конкретика на бизнеса и възможните препоръки. Свързаните бизнес области са допълващи се професии, които могат да обслужват едни и същи клиенти, без да се конкурират. Задължително определете трите най-важни СБО, които биха донесли най-много препоръки и бизнес.

Четвърта част – Последните 10 клиента. Тук наистина се има предвид последните 10 клиента към датата на провеждане на личната среща. Последните 10 клиента са най-топлите и пресни контакти и затова почти винаги знаете какво търсят те и от какво имат нужда в този момент. Изтъкнете как са ви станали клиенти, какво сте направили за тях и какъв е профила на вашия най-добър клиент. И последно, но не и по-важност, насочете вниманието върху това от къде може да получавате препоръки и кое за вас е добра и лоша препоръка.

Author