Кои са рекордьорите в категориите най-много препоръки, поканени посетители и благодарности за сключени сделки? Представяме ви силната мъжка тройка на нетуъркинг лидерите в BNI за месец февруари:
Най-голяма сума на благодарност, получена по негова препоръка: Аспарух Аспарухов, Джия, BNI Приста

“Kaзвам се Аспарух Аспарухов и съм в BNI от 2019 година. Управител съм в Джия 2001 ООД, занимавам се с управлението на интeриорна галерия, която освен с проектирането на интериор се занимава с внос на подова и стенна керамика (фаянс, гранитогрес и клинкер), като сме съчетали интериорно студио и шоурум, които са част от веригата DJIA.
Интересите ми са насочени към предоставянето на цялостна услуга – от идеята, през проекта, до изпълнението. Не скривам и огромния си интерес към търговията и производството на дизайнерски мебели и аксесоари за банята и дома. В забързаното ежедневие нашите клиенти нямат време да се занимават с организирането на ремонта и обзавеждането на своите домове и затова ние им предоставяме готово решение.
BNI дава огромна възможност за развитие на бизнеса, като предоставя широк спектър от контакти в цял свят, предоставя платформа за разширяване на бизнеса в България и извън нея. Именно поради тази основна причина решихме да се присъединим към BNI Приста и BNI Лидер, надявам се скоро да имаме представители в още дружества.
Моята формула за високи резултати е да не спирам да търся възможности за бизнес, без значение от областта. Когато някой от моите контакти търси нещо, няма начин да не мога да му предложа пъртньор от BNI. В една от социалните мрежи се свърза с мен човек от Турция (не членува в BNI), който търси пъртньор в България. Не пропуснах възможността да му дам информация какво е BNI, след което той изяви желание да присъства на среща на BNI Innovative Ideas. Tова е моята мотивация!”
Най-много дадени препоръки: Георги Илиев, Димас Пласт, BNI Приста

„Казвам се Георги Илиев, фирмата в която работя се нарича „Димас Пласт“. От повече от петнадесет години се занимаваме с внос и дистрибуция на индустриална химия, карбофлексови и диамантени абразиви, машини и консумативи. От средата на декември 2020 г. съм член на BNI Приста.
Аз съм борбена и упорита личност и преследвам целите си докрай. Занимавам се със спорт, дори скоро ми предстои състезание във формата „Арената“, където за пореден път ще поставя волята си на изпитание. Присъединих се към BNI, защото е организация, която се състои от хора, които искат и правят бизнес. Това, което ми харесва в BNI, е готовността на членовете да помогнат на всяка цена или да направят всичко по силите си.
Последната ми препоръка произлезе от разговор със Светлана Витанова от „Викинг Т“. Става дума за производствено предприятие, което се оказа, че използват голяма част от продуктите, които предлагам. Още на първата ми среща с тях сключихме сделка.
Формулата за даване на препоръки е съвсем проста. Трябва да познаваме бизнесите на нашите колеги, техните силни и слаби страни, също така е важно да знаем с какъв тип клиенти работят и конкретни фирми, за да можем да ги препоръчаме в аналогични такива. За да разберем всичко това трябва да правим колкото се може повече лични срещи и да поддържаме връзка с колегите, защото никога не се знае откъде ще дойде печелившата възможност , дали от разширено представяне или неангажиращ разговор с колеги.“
Най-много поканени посетители: Милко Георгиев, ММА Фрейт, BNI Капитал

„Казвам се Милко Георгиев, основател и собственик на фирма ММА Фрейт ООД, щастливо женен с две деца. Може да звучи клиширано, но смятам, че голяма част от успеха ми се дължи на опората на най-близките хора, които са винаги до мен.
ММА Фрейт е лидер в транспортно-спедиторските услуги на пазара повече от 20 г. Извършваме сухопътен, въздушен и морски транспорт. Предлагаме митнически услуги от създаването на фирмата. В допълнение и плюс за нашите настоящи и бъдещи клиенти предлагаме складови площи. Основният ни екип са двамата ми незаменими съдружници и най-вече приятели. Част от мотото на нашата фирма е винаги да бъдем близо до нашите клиенти, за да улесним тяхната работа и да предложим най-оптималните решения за техния бизнес.
Вече една година съм горд член на BNI Капитал. Когато през 2020 се присъединихме към дружеството, най-много ме привлече философията „Givers Gain“ (Даващите печелят.) Смятам, че едно от най важните неща е да каним повече и повече посетители. Така даваме възможност на повече хора да усетят духа на BNI и да се запознаят с членовете на дружеството. По този начин портфолиото ни от контакти се увеличава неимоверно, шанса за препоръки става по-голям и възможността да си сътрудничим с професионалисти от различни области се увеличава.
Може би най-добрият подход към нашето BNI дружество е да мислим за него като за наш личен отдел „Маркетинг и реклама“. Дружеството е като маркетингова машина, която, ако не се зарежда с гориво, спира да работи. Горивото за нашия BNI маркетингов двигател е постоянното канене на посетители.
Моята формула за успех, както в BNI, така и извън организацията, е следната: Няма по-богата емоция от усещането за принос. Усещането, че чрез индивидуалността си, чрез начина си на живот, чрез думите и действията си, сте докоснали другите по дълбок и значим начин. Това е най-висшият дар в живота. Тайната на живота е даването.“