Георги Мишев е професионалист с над 12 години опит в застраховането. Към момента развива дейността си като част от Karoll Standard. В настоящия и следващия мандат заема позицията Президент в екипа на BNI Innovative Ideas. Повече за неговия бизнес и ползите от участието му в BNI, четете в следващите редове.

Работата на Георги го среща с хора с потребности. Негови клиенти са както собственици и управители на бизнеси, така и физически лица. За него е важно да знае, че служителите на корпоративните му клиенти се чувстват сигурни, когато имат нужда да получат висококачествени медицински услуги. Индивидуалните му клиенти му доверяват подреждането целите и приоритетите си и получават спокойствие и сигурност чрез инвестиционните си застраховки. Уникалният инструмент, който обединява всички застраховки и покрития, е продукт, от който ексклузивно се възползват клиентите на Георги. Гордее се с прехода от търговския характер на застраховането към консултирането и по-мащабния поглед върху индустрията.

Участието му в BNI на различни лидерски позиции му дава възможност да развие богата палитра от умения: организиране на процеси, управление на човешки ресурси, делегиране, презентационни и комуникационни умения. Гледната точка на по-опитни и успешни лидери го обогатява и вдъхновява. „Точно това е и най-голямото предимство на организацията“, споделя той. „Възможността да развивам отношения с мрежа от професионалисти и експерти на една ръка разстояние.“

Промяната в гледна точка естествено води и до изменение в цифрите.

„400% е ръстът на моя бизнес по препоръки в мрежата на BNI за последната година. 20% е делът на бизнеса ми по препоръки в BNI от общата му стойност. Това изменение несъмнено се дължи на активното ми участие в BNI и доверието в процеса. Нужно е да повярваш в силата на общността и в ценностите, които изповядва“, казва Георги.

За вярата в ценностите и в частност „Даващите печелят“ разказва следващата история. С Десислава Пенчева (маркетингова агенция MarketTrend, BNI Диамант) се запознават на среща на BNI Innovative Ideas. Следва лична среща, на която Георги ѝ предлага да направи преглед на всичките ѝ сключени застраховки напълно безвъзмездно, уверен, че инвестицията му във време ще се възвърне. Той се връща в офиса на MarketTrend няколко пъти. Благодарение на инструмента за обединяване на застраховки, Георги открива постъпления в размер на 5-цифрена сума, които иначе биха били пропуснати ползи. Към днешна дата двамата имат изградено силно доверие, а Десислава не спира да го препоръчва.

Формулата на Георги за генериране на препоръки за бизнес към колегите му е проста: фокус. „За да имаш резултати, трябва да си проактивен. Фокусирам се върху хора от дружеството ни, на които не съм давал скоро препоръка. Слушам ги внимателно, правя срещи с тях, чувам нуждите им. Следя какво се случва с препоръките, които съм дал. Търся обратна връзка от двете страни.“

До края на 2022 г. Георги си поставя високи цели. Основната му цел в BNI е увеличаване на броя бизнес лидери в BNI Иновативни идеи. “Дружеството ни се развива добре, разменяме си бизнес и градим здрави отношения. Бих се радвал да добавим към екипа още проактивни лидери“.

В бизнес отношение му предстои финализиране на присъединяването към престижната международна асоциация на водещите в света експерти по животозастраховане и финансови услуги Million dollar round table.

В маркетингово отношение е заложил оптимизация на личния си бранд и лого.

Author