Полина Тоскова е регионален мениджър за България в myPOS и горд член на BNI Капитал от почти 4 години. За своя път в BNI и последните новини около myPOS, Полина разказва в следващите редове.

Разкажи ни за ползите, които създавате с myPOS. Как представяш компанията пред някой, с когото току-що си се запознала?

Силно вярвам в ценностите на BNI и преди да разкажа с какво можем да бъдем полезни, се старая да изградя доверие с дадения човек. Опитвам се да разбера бизнеса му, предизвикателствата, които среща. Винаги задавам въпроси – приемат ли картови плащания, харесва ли му това, което използва в момента, чувал ли е за myPOS, иска ли да разкажа повече. Повече от 15 години се занимавам с картови плащания. За това време научих, че е важно да усетиш нуждата на бизнеса и тогава да предложиш решение. Често хората не подозират за всички възможности на myPOS. Това не е просто ПОС терминал, а цялостна система – карта, онлайн решения, разплащателни линкове.

myPOS е иновативна услуга. Имате ли директни конкуренти на пазара и какво ви отличава от тях?

Хубаво е да има конкуренти. Това те стимулира да мислиш и да се усъвършенстваш. Имаме конкуренти, разбира се – новите финансови институции, банките. Това, което ни отличава, е отношението към клиентите. Искрено се интересуваме от какво имат нужда, търсим обратната им връзка. Вървим с тях ръка за ръка през процеса – от регистрацията до първото плащане. Ценно предимство, което myPOS дава, е че сумите постъпват към момента на плащането. Няма месечни и годишни такси по сметката за обслужване. Бизнес картата в пакета на myPOS няма такси, може да се използва по света на всеки банкомат. При нас няма договор, което дава допълнителна свобода на клиента. Той може да се откаже от услугите ни по всяко време с едномесечно предизвестие. Разбира се, стараем се да работим така, че това да не се случи. При нас клиентът дори може да създаде свой онлайн магазин без да се налага да използва външна платформа, да превърне Android телефона си в ПОС терминал и да издава фактурите си директно през myPOS.

Вече 3.5 години си част от BNI България, кой е моментът, оставил силен отпечатък в съзнанието ти?

Имам два такива момента. Първият беше през юли 2018, когато се върнах обратно на работа след майчинство. През този период бях загубила част от контактите си и за мен беше важно да достигна до повече бизнеси. Целта ми беше да изградя видимост за myPOS. По време на учредяването на BNI Капитал се срещнах с повече от 30 бизнес лидери, заредени и готови да работят за растеж. Тогава разбрах, че BNI може да ми даде именно платформата, с която да постигна своята цел. Постепенно с дружеството ми изградихме много силен екип, хората започнаха да използват услугите ни, започнах да получавам препоръки. И макар за последните 3 години да е имало моменти, в които съм обмисляла дали да се откажа заради липса на време, вече не мога. Връзката ми с хората в BNI е по-силна от това – тази мрежа е богатство.

Като заговорихме за препоръки, коя е най-значимата за теб?

Всяка препоръка за мен е значима, независимо от нейната стойност. Това, че самите вие от Националния офис на BNI България ни се доверихте за мен значи много. Ние можем да бъдем полезни на голям спектър от бизнеси – от малкото магазинче за зеленчуци на ъгъла до големи корпорации.

Една от най-ценните за мен препоръки ме срещна с професионалист, който две години по-късно е не само личен лекар на цялото ми семейство, но и наш близък приятел. За тази среща ще съм вечно благодарна.

Ако говорим за най-мащабна сделка, мога да посоча тази с Янтра Технолоджи – софтуерна компания за паркинг системи. Тази препоръка дойде от Александър Христов преди 2.5 години. Към днешна дата Янтра Технолоджи са наш ключов партньор, като на техни обекти са разположени над 50 устройства за картови разплащания в страната.

Какво се промени за теб след включването ти в BNI?

Изградих приятелства, екип, отношения. Принципите в BNI ме карат да се замислям всеки петък, когато са нашите седмични срещи. Припознавам се в „Givers Gain” ценностите и най-вече в отговорността, към която винаги се стремя – да направиш това, което си казал, че ще направиш, да има резултат от действията ти. Надграждам себе си с обученията – участвам винаги, когато мога, някои съм посещавала по няколко пъти и няма обучение, което да не е полезно. Сутрин често слушам и подкастите на Айвън Майснер, от които има много какво да се научи и приложи не само в BNI, но и извън организацията.

Наскоро myPOS бе отличена в престижния конкурс Forbes Business Awards. Призът „Компания на годината“ в категория „Финанси“ отиде при вас. Разкажи ни повече, на какво отдаваш това признание?

Наградата е на първо място за нашите клиенти. Благодарение на BNI имаме достъп до над 300 бизнеса, много от които с годините станаха част от партньорската ни мрежа. BNI има голяма роля за изграждането на видимостта на myPOS като бранд на българския пазар. Разбира се наградата е и за невероятния ни екип от  близо  300  души, които работят неуморно и отдадено, за да предложат решения, чрез които да се дигитализира бизнеса за различните типове търговци.

Forbes Business Awards е едно от най-важните бизнес събития в България. То се провежда в страната за единадесети път, като се стреми да насърчи предприемаческия дух и да отличи най-добрите бизнес практики. „Компания на 2022“ е най-голямото отличие на Forbes Business Awards, а критериите за оценка включваха преглед на конкурентните предимства, качеството на услугите, отношението към клиентите и множество други фактори.

Какви са целите, които си поставяш за в бъдеще?

Да не спирам да правя това, което правя. Да давам и получавам повече препоръки, да опознавам хората в BNI, да правя повече лични срещи. Знам, че имаме огромен потенциал за нови партньорства с различни индустрии в цялата страна, в малките градове. Това е и моят фокус в момента.

Author