LinkedIn предлага на своите потребители няколко полезни инструмента, ефективното използване на които би довело до зашеметяващи резултати. Сред тях има както безплатни, така и премиум функции. Разберете как да използвате всеки един от тях, за да увеличите максимално своите ползи.

LinkedIn съобщения

Безплатен и лесен за използване инструмент, чрез който можете да изпращате директни съобщения до вашите контакти. Ограничението на тази функция е, че тя работи само при хора, с които вече сте свързани. Съобщение извън мрежата ви можете да изпратите чрез поканата за свързване. Използвайте бутона „Connect with me“ и добавете текст, в който представяте себе си и общността, от която сте част по примера, който обсъдихме в предишните статии.

InMail

InMail е премиум функция, която ви позволява да изпратите съобщение до всеки в LinkedIn, дори да не е свързан с вас. Броят на тези съобщения е ограничен и зависи от вашия тип абонамент.

Когато получавате „студени“ маркетингови съобщения чрез InMail, чудесен начин да им отговорите е като предложите на изпращача да го представите на група бизнес собственици, които могат да насочват препоръки към него, чрез които да развие бизнеса си. Придружете съобщението си със статия, свързана с ползите от нетуъркинга от www.networkingbulgaria.bg.

LinkedIn Sales Navigator

Това е водещият продукт на LinkedIn. Със своите 800+ милиона потребители, LinkedIn може да ви помогне да се свържете с потенциални клиенти, да разберете повече за целевата ви аудитория и да увеличите продажбите си.

Използвайте функцията, за да:

  • увеличите видимостта си извън обичайната аудитория;
  • инициирате разговори чрез InMail;
  • повишите доверието към вас;
  • отправяте фокусирани покани;
  • намалите усилията си;
  • спестите ресурси, включително време, енергия и пари.

Sales Navigator отива крачка по-далеч от обикновените търсения и ви дава полезна информация за това какво интересува вашите потенциални контакти и какво е съдържанието, с което те се ангажират най-много. Получавате достъп до тяхната активност и интереси, което ви позволява да изпращате по-фокусирани покани.

Използването на Smart Links допълнително повишава ефективността ви. Smart links е функция, която ви позволява да групирате цялото си съдържание – тестове, видеоклипове, брошури – в една връзка и да го споделяте чрез всеки канал – чат, имейл или съобщения. Връзката е проследима, т.е. имате достъп до информация и анализи за това как получателят на съобщението ви взаимодейства с вашето съдържание.

Групи в LinkedIn

LinkedIn групите са общности от успешни собственици на бизнес, също като вас. По-голямата част от нетуъркинга в LinkedIn се случва именно там. Това е място за споделяне на опит и обмен на идеи. Много възможности се появяват на стената на общността, където членовете на групата търсят и дават препоръки. Добри практики за ефективно ползване на групите в LinkedIn можете да откриете в статията тук.

Използвайте групите като платформа, където да споделяте инструментите, които са ви помогнали да постигнете целите си. Съдържанието в LinkedIn групите може да бъде по-задълбочено и по-фокусирано от публикациите в личния ви профил.

Групите увеличават възможностите да се свържете с партньори, да давате и да получавате препоръки и да достигнете до нови контакти и квалифицирани посетители за срещите на BNI дружеството ви.

Author