Днес Ви срещаме със следващата дама от отбора на BNI България. Предприемчива, активна и целеустремена, Президент на BNI Партньори, собственик и управител на телефонен център Ди Ем Джи консулт ЕООД. Това е Десислава Макулова. Десислава вярва, че всеки клиент е от значение – малкият днес е утрешният голям. С гордост споделя, че промоционалните игри, излъчвани по водещите телевизии с телефонна линия на потребителя, се обслужват от тях.

Сред основните ползи, които Ди Ем Джи консулт създава, са увеличаване на продажбите и предотвратяване на пропуснати възможности. Телефонният център предлага ефективни способи за събиране на обратна връзка за предоставени услуги и осигурява конкурентно предимство на своите клиенти. Те, от своя страна, споделят, че партньорството с контактен център спомага за изграждането на професионален имидж и пести средства.

Можете да прочетете коя е най–значимата препоръка и любимата ѝ положителна BNI история във вдъхновяващото интервю:

Име: Десислава Макулова
Бизнес област: Tелефонен център
Компания и позиция: Ди Ем Джи консулт ЕООД – собственик и управител
Години в бизнеса: 22 години в бизнеса. 10 години телефонен център.
Години в BNI: Управител
Ползите, които създавам, са…: 1). Изграждаме доверие и лоялност в клиентите 2). Увеличаваме продажбите и предотвратява пропуснатите възможности 3). Създаваме възможност за обратна връзка относно предоставените услуги от клиентите ни 4). Осигуряваме конкурентно предимство 5). Предлагаме професионален имидж 6). Спестяваме пари.
Моят идеален клиент е…: Mедицински центрове и онлайн магазини/платформи.
Ако имам 10 секунди да впечатля идеалния си клиент, представянето на бизнеса ми би звучало така: Ние от телефонен център Ди Ем Джи гарантираме, че телефона никога няма да дава заето и вие няма да имате пропуснати разговори – т.е. бизнес възможности.
Мисъл, която ме вдъхновява:* „Ако правиш това което трябва, оцеляваш. Ако правиш, това което искаш, живееш. Бъди себе си, всички останали са вече заети“ Оскар Уайлд.
Най-ценният урок, който съм получавал/а в бизнеса:* Няма малък клиент – всички клиенти са значими. Малкият клиент днес е утрешният голям.
Бизнес проект/постижение, с което се гордея най-много:* Ди Ем Джи консулт обслужва всички промоционални игри, въртящи се по основните български телевизионни канали. Чувствам се щастлива, когато включа някоя от националните телевизии в България, и видя поредната игра с телефонната линия на потребителя, която ние обслужваме.
Малко хора знаят за мен, че…* Изграждам и ръководя отдели за събиране на просрочени вземания в ютилити сектора.
Ползите, които бизнесът ми получава от участието в BNI, са: Контакти, не само в рамките на София или България, но и по целият свят, които с времето преминават в приятелства.
….% от бизнеса ми идват от препоръки в общността на BNI.* 16
Моята любима положителна BNI история:* Преди година взех решение, че телефонният център ще се развива в посока обслужване на медицински центрове. При първото ми посещение на BNI среща извън нашата седмична на BNI Партньори, попаднах на среща на BNI Pro. Споделих, че търся препоръка към медицински центрове. Юлиян Ефтимов е човекът, който ми подаде ръка и така вече една година по-късно ние успешно обслужваме един модерен медицински комплекс, която беше първият медицински център за нас и който повлече след себе си други.
Най-ценната препоръка, която съм получавал/а: Получих три препоръки към изпълнителните директори на три различни медицински заведения.
В момента търся горещи препоръки за…* Към изпълнителният директор или мениджърският екип на частна болница в София.
Моята следваща голяма цел:* Популяризиране на компанията на американският пазар.

 

Author

Напиши коментар